Vertrouwenspersoon in Son en Breugel? Zekerpunt helpt je verder.
Heeft jouw bedrijf in de groeiende gemeente Son en Breugel behoefte aan een betrouwbare, LVV-gecertificeerde externe vertrouwenspersoon? Zekerpunt biedt een professioneel luisterend oor voor al je medewerkers. Voor een vast, betaalbaar jaartarief.

Waarom Zekerpunt ?

LVV gecertificeerd
Een garantie voor professionele & integere ondersteuning die echt bijdraagt

Voldoet aan regelgeving
Ben voorbereid wanneer de regelgeving officieel bekrachtigd wordt

Kosten besparend
Geen noodzaak om zelf een vertrouwenspersoon op te leiden

Positieve bedrijfscultuur
Werknemers die zich gehoord voelen zijn veel productiever
Waarom Zekerpunt als Externe Vertrouwenspersoon in Son en Breugel?
Laten we samenwerken aan een positief en veilig werkklimaat. Een externe vertrouwenspersoon is een onmisbare partner hierin. Neem contact op en ontdek wat we voor jouw bedrijf in Son en Breugel kunnen betekenen.
Onafhankelijk en Objectief
Wij staan volledig los van de interne hiërarchie en belangen. Dit geeft jouw medewerkers in Son en Breugel de zekerheid dat ze in alle vrijheid en veiligheid hun verhaal kunnen doen.

Regionale Verbondenheid
Son en Breugel ligt in onze achtertuin. We kennen de regio goed en kunnen daardoor gemakkelijk een afspraak inplannen op een neutrale locatie die voor jouw medewerker prettig voelt.

Een Vast Aanspreekpunt
Continuïteit is cruciaal. Daarom krijgt jouw team in Son en Breugel één vaste vertrouwenspersoon als aanspreekpunt, wat zorgt voor herkenning en een lagere drempel om contact te zoeken.

Wanneer een vertrouwenspersoon?
Wij staan klaar om jou bij te staan in lastige situaties op het werk. Gesprekken zijn altijd vertrouwelijk en wij zullen nooit ongewenst informatie delen zonder explicite toestemming. Medewerkers kunnen bij Zekerpunt terecht voor een vertrouwelijk gesprek en advies bij:
Ongewenste omgangsvormen
Zoals pesten, intimidatie, discriminatie, agressie en geweld.
Twijfel
Je kan altijd contact opnemen als je twijfelt of je een situatie moet melden.
Integriteitskwesties
Zoals misstanden of fraude binnen de organisatie.
Onaangename werksfeer
Bij werkgerelateerde problemen zijn wij er voor een luisterend oor.